Saturday 29 December 2018

RWE se očitovao oko povećanja cijene ali samo djelomično. Kupci će i dalje plaćati više!

Nije dugo trebalo čekati odgovor RWE Energije oko povećanja cijena opskrbne naknade za struju. Odgovor smo dobili od tvrtke RWE Energija d.o.o. tj direktora RWE Energije Zorana Miliše posredstvom jedne medijske kuće iz RH koja je zaprimila i reagirala na vijest koja je objavljena na ovom blogu. 

G. Zoran Miliša (direktor RWE Energija d.o.o. i RWE Plin d.o.o.) u društvu g. Karla Kraus (direktor RWE Hrvatska d.o.o.)
"RWE Energija je tijekom prosinca ove godine sve svoje kupce električne energije dopisom pismeno izvijestila o promjeni cijene opskrbne naknade, sukladno zakonskim propisima. Naknada raste za 13,50 kuna mjesečno, međutim cijena električne energije ostala je ista, kao i popusti koje naši kupci ostvaruju. Dodatno smo svih kupcima RWE Energije od 1.1.2019. potpuno besplatno omogućili usluge Majstor u kući i Doktor u kući, inače vrijedne 20 kuna mjesečno. Isto tako, naši kupci ostvaruju i 10% popusta na kupnju A+++ kućanskih aparata, uz mogućnost plaćanja na 60 rata te ih za cijelo vrijeme otplate uređaja oslobađamo plaćanja električne energije koju kupljeni uređaj potroši. Za sve informacije kupci nas mogu nazvati na besplatan broj 0800 8777 radnim danom od 8 do 20 sati i subotom od 8 do 18 sati."

Informacije i dalje nisu dostupne niti se navodi mogu potvrditi na službenoj Web stranici RWE-a

Koliko god smo se trudili potvrditi navedene informacije nažalost nismo uspjeli potvrditi jer na službenoj stranici RWE-a u Hrvatskoj nema nikakve objave ili službenog dokumenta koji bi javnost obavijestio o ovoj promjeni ili možebitnim pogodnostima koje kupci imaju. Ono što svakako ostaje otvoreno nakon ovog očitovanja je:

  • odgovor je dala tvrtka RWE Energija d.o.o. mada je tvrtka RWE Plin podigla cijene na isti način (čak i bez da su objavili novi cjenik) s 01.11.2018. kako smo i pisali u prošlom članku na ovom blogu
  • Kada su kupci dobili navodne dopise i da li imaju dovoljno vremena za reakciju? Prema informacijama koje imamo svi kupci sigurno nisu dobili informaciju o novom cjeniku u trenutku kada je on već bio objavljen na Web stranici RWE-a. 
  • Da li su kupci RWE Plina bili obaviješteni o ovoj promjeni?
  • Ne postoje informacije o uslugama "Majstor" ili "Doktor u kući" na službenim stranicama (cjenik, opću uvjeti) te se ne može nikako potvrditi što je ta usluga, koja je njena vrijednost te da li je zaista ponuđena svim kupcima. Naime, česta je praksa npr. telekomunikacijskih kuća da dodatni popust kupcima ponude tek nakon što se oni "prijete" otkazivanjem ugovora
  • isto tako na službenim stranicama ne postoji informacija o ikakvim popustima na bilo kakve A++ uređaje niti da ih bilo koja tvrtka iz grupacije RWE uopće prodaje.
Ono što g. Miliša nije naglasio u svom odgovoru je kako:
  • kupci RWE Energije više nemaju popust na solidarnu naknadu (0.03 HRK po KWh) što npr. još uvijek uživaju kod konkurentskih opskrbljivača. Za prosječnog kupca to znači ~100 HRK veći račun nego li kod konkurencije. 
  • popust koji kupci ostvaruju se odnosi na univerzalnu uslugu koju daje HEP Elektra koja je po svojoj reguliranoj tržišnoj ulozi najskuplja. U prijevodu: RWE nije najjeftiniji! 

HERA-in kalkulator ušteda još uvijek nije osvježen a mediji još uvijek nisu aktivno počeli prenositi ovu vijest!


A ono što je još uvijek otvoreno oko ove vijesti je:
  • kako na stranicama HERA-a informacije još uvijek nisu osvježene pa se kupac ni ne može informirati o tome koji opskrbljivač je najjeftiniji
  • kako nažalost vijest nije objavljena na relevantnijim medijskim postajam u RH iako su sve dobile obavijest o istoj. 
Molimo građane da navedenu informaciju pošalju još jednom na relevantne medije - više glasova čini više buke :)

No comments:

Post a Comment